Veelgestelde vragen

Ontvang ik een bevestiging van mijn geplaatste bestelling?

Ja, je ontvangt per e-mail een bevestiging van je bestelling.

Hoe snel krijg ik mijn bestelling geleverd?

Voor bestellingen in de Beerens Schoenmode webshop geldt: op werkdagen voor 16.00 uur besteld, de volgende dag (uitgezonderd zondag) in huis.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

U kunt ons altijd mailen of bellen 0165 536 879 met het verzoek om uw bestelling te wijzigen. In enkele gevallen is dit nog mogelijk, wanneer het pakket nog niet aangeboden is voor verzending. Vermeld hierbij uw bestelnummer en geef aan wat er gewijzigd moet worden.[vc_toggle title=

Kan ik de bestelling op een ander adres dan mijn factuuradres laten bezorgen?

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces heeft u de optie om een ander verzendadres op te geven, afwijkend van het factuuradres.

Kan ik mijn bestelling als ik deze al betaald heb, nog annuleren?

Zodra de bestelling is afgerekend, kan deze niet meer geannuleerd worden. Je kunt de bestelling na ontvangst wel terugsturen. Zie hiervoor onze Algemene Voorwaarden

Ik heb geen ontvangstbevestiging, orderbevestiging of leveringsaankondiging ontvangen per e-mail, wat moet ik doen?

In dit geval kunt u het best contact met de klantenservice opnemen van Beerens Schoenmode.

Wanneer krijg ik mijn geld terug van geretourneerde producten?

In de meeste gevallen ontvang je binnen 14 dagen na retourneren je geld terug. In enkele gevallen kan het langer duren, maar je zult je geld uiterlijk binnen 30 dagen ontvangen.[vc_toggle title=

Zijn de vermelde prijzen in- of exclusief BTW?

De prijzen die vermeld worden zijn inclusief BTW.

Geen antwoord op je vraag?

Wij zijn er om je te helpen